12 días El Salvador

Categories Beach, El Salvador, Lake, Surfing

In El Salvador angekommen entschied ich mich meine Tage am Strandort El Sunzal zu verbringen. Hier wars schön ruhig und von daher prefekt für ein paar relaxte Tage.. In Guatemala war ja einiges los und von daher ist das genau das Richtige jetzt.

Wärend meinen 12 Tagen besuchten wir die Laguna de Coatepeque, einen Vulkankratersee und auch zurück in die Wellen schaffte ich es. Nach fast einen Jahren ohne surfen war ich froh das ich es trotzdem noch hinbekam die ein oder andere schöne Welle zu reiten.

Es war eine erholsame Zeit und ich konnte Energie tanken für meine Rückkehr nach Kolumbien.


Arrived in El Salvador, I decided to spend my days at the beach town of El Sunzal. Here it was nice and quiet and therefore perfect for a few relaxing days .. In Guatemala was a lot going on and so that’s just the perfect thing now.

During my 12 days we visited the Laguna de Coatepeque, a volcanic crater lake and I also made it back into the waves. After almost a year without surfing, I was glad that I still managed to ride one or two nice waves.

It was a relaxing time and I was able to recharge my batteries for my return to Colombia.